Пошук коштів для реалізації проектів – головний біль для громадських організацій ? Найбільш дієва пігулка від нього – фандрейзинг ?

Завдяки збору коштів нам вдалося втілити в життя кілька крутих ідей. Наприклад, створити першу в місті міні-скульптуру ? та перший мурал ? у центрі міста.

Мурал Полтава

Якщо також хочете реалізувати свої найзаповітніші ідеї і проекти, але не маєте на це коштів, тримайте поради для покращення фандрейзингу від GlobalGiving.

1️⃣ Встановіть цілі
Перед початком роботи подумайте, чого ви хочете досягти. Складіть стратегію та встановіть цілі.

2️⃣ Означте свою мережу
Визначте список контактів, які можуть довіряти вашій роботі, а потім попросіть своїх волонтерів та персонал зробити те ж саме.
Потім подумайте, як їх використовувати: можливо, вони можуть провести захід для збору грошей або запропонують свій час і таланти, щоб допомогти вам залучити кошти.

3️⃣ Знайдіть своїх адвокатів
Щоб розширити свою мережу, визначте «адвокатів», які підвищуватимуть впізнаваність вашої організації. Це також покращить рівень охоплення нових людей, які можуть пожертвувати або допомогти залучити кошти.

4️⃣ Ефективно використовуйте соціальні мережі
Найкращими платформами для залучення онлайнових пожертвувань є Facebook, Instagram та YouTube. І не забувайте про традиційні форми спілкування — телефон, листування, електронна пошта.

5️⃣ Будьте прозорими
Прихильники люблять знати, як їх пожертвування допомагають вам реалізувати проект. Тримайте донорів в курсі ваших дій. Це допоможе налагоджувати стосунки та покращувати взаємодію в довгостроковій перспективі.

6️⃣ Дякуйте вашим донорам
Вдячність донорам та жертводавцям є водночас легкою та важливою частиною — для того, аби люди відчували свою причетність. Коли прихильники відчувають, що їх цінують, вони залишаються з вами і в майбутньому.